ماهنامه صدای مردم

عدالت خواهی، آرمان خواهی، مطالبه گری

ماهنامه صدای مردم

عدالت خواهی، آرمان خواهی، مطالبه گری

ماهنامه صدای مردم
✅ماهنامه سیاسی-اجتماعی «صدای مردم»
*******************************
✅پل ایمیلی: sedayemardommag@gmail.com
✅پل پیامکی: عزیزان می توانند نظرات خود را پیرامون کیفیت و محتوای صدای مردم، به شماره 100009 پیامک نمایند.
✅شماره مرکز پخش: 09305214929
*******************************
✅ماهنامه سیاسی-اجتماعی جنوب کشور
✅صاحب امتیاز و مدیر مسئول: محمدجهانبخش
✅سر دبیر: هادی مسعودی
*******************************
✅پل ارسال هدایای فرهنگی:
6104337926885797 کارت ملت
5239091833 شماره حساب نزد بانک ملت
*******************************
✅نشانی دفتر نشریه:فارس-شیراز-بزرگراه شیراز سپیدان - نبش زیتون 11- دفتر ماهنامه ی صدای مردم
کدپستی:7194113111
*******************************
✅گستره ی توزیع: استانهای فارس-کهگیلویه و بویراحمد-خوزستان-چهارمحال بختیاری-بوشهر
*******************************
✅ما را در گوگل پلاس دنبال کنید:
ماهنامه صدای مردم: sedayemardommag
✅نشانی اینترنتی ما در گوگل:
google.com/+ماهنامهصدایمردم139413881357
✅مرورگرهای پیشنهادی برای پلاس:
Internet Explorer & Opera
*******************************
آدرس و مکان های توزیع ماهنامه صدای مردم در شیراز:

*کیوسک چهارراه ملاصدرا
*کیوسک مقابل باغ ارم
*کیوسک مقابل مسجد دانشگاه
*کیوسک واقع در خیابان انقلاب جنب نگار خانه وصال
*کیوسک واقع درچهار راه گمرک, مقابل بانک توسعه و تعاون
*کیوسک واقع در خیابان زند ابتدای خیام
*کیوسک واقع درخیابان زند ابتدای انوری
*کیوسک چهارراه ادبیات روبروری دفتر وزارت خارجه
*بیست متری سینما سعدی نبش خیابان معدل کتاب فروشی منگان(هانیوان)
*کیوسک میدان آستانه روبروی حرم سید علاءدین
و در نماز جمعه شیراز...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات



نگاه ما در نظام، از جهتی، یک حالت هرمی دارد.

در قاعده هرم، مردم هستند و توده‌ها و محکومین و کاسبان خرد و طبقات فرودست و عوام و...

در قاعده حرم باید "جذب حد اکثری" صورت بگیرد

در قاعده هرم باید سعی کنیم به زبان مردم و به اندازه فهمشان، حرف ها و شعائر را توضیح بدهیم و همه را حفظ کنیم

از پنج شنبه‌گردهای سوسول تا بچه هیئتی‌های ریش‌دار و منبری‌ها و همه و همه

در واقع بخش 98 درصدی نظام به لحاظ جذب همین جاست

طبیعتا، نسبت به گناهان و اشتباهات این بخش از "هرم اجتماعی"باید حد اکثر چشم‌پوشی و تغافل در نظر گرفته بشود.

از قاعده هرم هر چه به سمت راس هرم حرکت می‌کنیم، از جذب حد اکثری به سمت "دفع حداکثری" حرکت می‌کنیم

هرچه به مصادر رفیع تر و پست‌های حساس‌تر و جایگاه‌های تعیین‌کننده‌تر نزدیک می شویم قاعدتا سخت‌گیری و حساسیت و ریزبینی بالاتر می‌رود

در نزدیکی راس هرم ، یعنی دسته‌ای که حکام و مدیران و کارگزاران متعلق به آن هستند،  باید "حداکثر دقت" و "حد اقل چشم پوشی" لحاظ بشود؛ دقیقا برعکس قاعده حرم.

(در محدوده مدیریت و حاکمیت گناه فردی نداریم)، و اشتباهات مدیران به میزان ارتفاع جایگاهشان بر سرنوشت مردم اثر خواهد گذاشت.

"چشم پوشی و ماستمالی اشتباهات مسئولین خیانت به حقوق توده‌هاست"

به واقع برخی احکام در ساحت مناسبات فردی ، وظیفه و خدمتند اما در برخورد با مسئولان، استمساک به آن‌ها خیانت است.

مثلا اگر چشم‌پوشی و تغافل از عیوب عوام در شرایط خاصی، موجب تربیت و رشد باشد اما در حوزه مدیریت جامعه، پوشاندن عیوب و نواقص، برعکس عمل خواهد کرد.

نکته بعد این است که وقتی میگوییم فلان شخص به درد فلان جایگاه نمی‌خورد ، به این معنی نیست که از دین، خارج است!

برخی افراد حتما انسان‌های مومنی هستند. شاید اهل نماز شب و وجوهات و راهپیمایی و چفیه و ذکر و تضرع و ...باشند؛ اما این لزوما به این معنی نیست که مدیر خوبی هم هستند.

مضاف بر این، بالا رفتن جایگاه در حکومت، به معنی بالا رفتن مصونیت و حقوق و مزایا و رانت قدرت و این چیز ها نیست...

بالا رفتن درجه و جایگاه حکومتی به معنی افزایش حدود و مسئولیت و حساسیت است...

وقتی کسی نقد می‌شود باید به تناسب اثرگذاری و ارتفاع جایگاهش باشد...

ضامن بقای حکومت، همین خرده‌گیری‌ها و دقت‌هاست....


 


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۵
ماهنامه صدای مردم

اجتماع

دفع

صدای مردم 10

نقد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی