ماهنامه صدای مردم

عدالت خواهی، آرمان خواهی، مطالبه گری

ماهنامه صدای مردم

عدالت خواهی، آرمان خواهی، مطالبه گری

ماهنامه صدای مردم
✅ماهنامه سیاسی-اجتماعی «صدای مردم»
*******************************
✅پل ایمیلی: sedayemardommag@gmail.com
✅پل پیامکی: عزیزان می توانند نظرات خود را پیرامون کیفیت و محتوای صدای مردم، به شماره 100009 پیامک نمایند.
✅شماره مرکز پخش: 09305214929
*******************************
✅ماهنامه سیاسی-اجتماعی جنوب کشور
✅صاحب امتیاز و مدیر مسئول: محمدجهانبخش
✅سر دبیر: هادی مسعودی
*******************************
✅پل ارسال هدایای فرهنگی:
6104337926885797 کارت ملت
5239091833 شماره حساب نزد بانک ملت
*******************************
✅نشانی دفتر نشریه:فارس-شیراز-بزرگراه شیراز سپیدان - نبش زیتون 11- دفتر ماهنامه ی صدای مردم
کدپستی:7194113111
*******************************
✅گستره ی توزیع: استانهای فارس-کهگیلویه و بویراحمد-خوزستان-چهارمحال بختیاری-بوشهر
*******************************
✅ما را در گوگل پلاس دنبال کنید:
ماهنامه صدای مردم: sedayemardommag
✅نشانی اینترنتی ما در گوگل:
google.com/+ماهنامهصدایمردم139413881357
✅مرورگرهای پیشنهادی برای پلاس:
Internet Explorer & Opera
*******************************
آدرس و مکان های توزیع ماهنامه صدای مردم در شیراز:

*کیوسک چهارراه ملاصدرا
*کیوسک مقابل باغ ارم
*کیوسک مقابل مسجد دانشگاه
*کیوسک واقع در خیابان انقلاب جنب نگار خانه وصال
*کیوسک واقع درچهار راه گمرک, مقابل بانک توسعه و تعاون
*کیوسک واقع در خیابان زند ابتدای خیام
*کیوسک واقع درخیابان زند ابتدای انوری
*کیوسک چهارراه ادبیات روبروری دفتر وزارت خارجه
*بیست متری سینما سعدی نبش خیابان معدل کتاب فروشی منگان(هانیوان)
*کیوسک میدان آستانه روبروی حرم سید علاءدین
و در نماز جمعه شیراز...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات



فرشید جعفری/ رهبرانقلاب اسلامی طی سه سال گذشته به شکل مفصل تری، بحث عدم اعتماد به آمریکا و همچنین دشمنی نظام استکباری با جمهوری اسلامی ایران را تشریح کرده اند. شدت گرفتن این سیر گفتمانی رابطه مستقیمی با قدرت گرفتن جریان  متوهم غربگرا در کشور دارد. از همین رو بار دیگر در دیدار کارگزاران ضمن اشاره به ذات خصمانه دولت آمریکا از ریگان تا اوباما سطحی نگری و توهم دولتی که می خواهد مشکلات نظام را از طریق صلح با کدخدا حل کند را به چالش می کشند.

روی کار آمدن دولت یازدهم و باند هاشمی رفسنجانی و ایجاد تردید نسبت به اصل مبارزه از سوی برخی نیروهای اصولگرا مانند ولایتی، آمریکا را به یک اداراک از وادادگی، غرب زدگی و تردید در میان برخی نیروهای درون نظام رسانیده. این ادراک به طرف مقابل امیدواری و جسارت بیشتری برای عملیات همه جانبه علیه جمهوری اسلامی داده است، در حالی که در گذشته شاهد عقب نشینی و انفعال  آمریکا و متحدانش در برابر ایران بودیم.

آمریکائی ها گمان می کنند اگر در قضیه ی هسته ای توانسته اند جمهوری اسلامی را به عقب نشینی وادار کنند، پس در سایر عرصه ها نیز می توانند این کار را انجام دهند. این دقیقا همان نقشه ای است که رهبری انقلاب بارها نسبت به آن هشدار داده اند و دولتمردان و مجموعه کارگزاران را به تقویت ساخت درونی نظام توصیه کرده اند. چرا که اگر جمهوری اسلامی بتواند با استفاده از ظرفیت های درونی به مقاومت در برابر زیاده خواهی ها بایستد غرب از ابزار تحریم ناامید خواهد شد و بالعکس اگر بداند که این سلاح جواب می دهد در همه ی عرصه ها از آن بهره خواهد برد و این خام اندیشی محض است که گمان کنیم غرب برای روی کارآمدن به اصطلاح اصلاح طلبان امتیاز چشم گیری به ایران خواهد داد. همانطور که رهبری معظم فرمودند: «مسئله اصلی آمریکاییها، موجودیت جمهوری اسلامی ایران است که با مذاکره و رابطه حل نمی شود زیرا قدرت و استقلال ناشی از اسلام برای استکبار غیرقابل قبول است».

تجربه  تاریخ انقلاب نیز موید این تحلیل است. هرکجا دولت و مجموعه نظام انقلابی و آرمانگرایانه در عرصه ی داخلی و خارجی بر اصول و موازین انقلاب پایفشاری کرده اند غرب و آمریکا عقب نشسته و در موضع انفعال و ضعف قرار گرفته اند. در دولت های نهم و دهم با وجود ادبیات و اقدامات  تهاجمی جمهوری اسلامی علیه جنایات نظام سلطه و طرح مسائلی همچون هولوکاست، هیچ گاه آمریکا نتوانست پادوهای خود را علیه جمهوری اسلامی متحد کند، در آن دوران با وجود تمام مواضع محکم جمهوری اسلامی نه حج تعطیل شد و نه سفارت خانه های جمهوری اسلامی در کشورهای ذره بینی بسته شد، بلکه  همزمان ایران به ریاست عدم تعهد رسید و توانست نفوذ فرامنطقه ای خود را تا بیخ گوش آمریکا در آمریکای لاتین گسترش دهد و در منطقه نیز به جریان سازی و مقاومت علیه اسرائیل و آمریکا بپردازد و جنگ های نیابتی را با پیروزی پشت سر بگذارد.

امروز متاسفانه مجموعه تنزلات و عقب نشینی های دولت و نیروهای ضعیف و مردد درون نظام  شبکه‌ استکباری صهیونیستی را به این تحلیل رسانده که بهترین فرصت برای از بین بردن جمهوری اسلامی مهیاست و به هیچ وجه  نمیخواهند این فرصت را از دست بدهند، بنابراین به امتیازگیری در هسته ای قانع نخواهند بود. اراده دشمن بر هجوم همه جانبه به سایر توانمندی های ایران از جمله موشکی، فناوری های نوین، منطقه، سوریه و سایر ارکان نظام معطوف شده است. از همین رو رهبری حکیم و هوشیار می فرمایند: «طراحی و نقشه دشمن، از بین بردن توانمندی های جمهوری اسلامی و اگر نتواند، جلوگیری از رشد این توانمندی هاست».

رهبری انقلاب با شناخت این نقشه و اراده دشمن ضمن اشاره به تنزلات اشتباه و خسارت باری که صورت گرفته است می فرمایند: «این تنزل پایانی ندارد، همان‌گونه که اکنون بعد از موضوع هسته‌ای، موضوع موشکی را پیش کشیده‌اند، بعد از موشک، نوبت به حقوق بشر می‌رسد، بعد از حقوق بشر، موضوع شورای نگهبان، سپس موضوع ولایت فقیه و در نهایت قانون اساسی و حاکمیت اسلام مطرح خواهد شد؛ بنابراین تصور اینکه جمهوری اسلامی می‌تواند با آمریکایی‌ها به مصالحه برسد، تصور نادرستی است»

رهبری کارگزاران ضعیف و سطحی نگری  که هنوز در توهم آشتی و صلح ایران و آمریکا به سر می برند را متوجه این نکته اساسی می کنند که برجام برای آمریکا شروع یک سلسله اقدامات علیه نظام است و اگر در این مرحله بیش از این تنزل کنیم، دشمن وقیح و نادان پررو تر خواهد شد،به همین دلیل ضمن تدریس شیوه ایستادگی در برابر دشمن و چگونگی اعلام موضع در برابر استکبار با صلابت می فرمایند: « اگر آنها برجام را پاره کردند ما آن را آتش می‌زنیم».

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی