ماهنامه صدای مردم

عدالت خواهی، آرمان خواهی، مطالبه گری

ماهنامه صدای مردم

عدالت خواهی، آرمان خواهی، مطالبه گری

ماهنامه صدای مردم
✅ماهنامه سیاسی-اجتماعی «صدای مردم»
*******************************
✅پل ایمیلی: sedayemardommag@gmail.com
✅پل پیامکی: عزیزان می توانند نظرات خود را پیرامون کیفیت و محتوای صدای مردم، به شماره 100009 پیامک نمایند.
✅شماره مرکز پخش: 09305214929
*******************************
✅ماهنامه سیاسی-اجتماعی جنوب کشور
✅صاحب امتیاز و مدیر مسئول: محمدجهانبخش
✅سر دبیر: هادی مسعودی
*******************************
✅پل ارسال هدایای فرهنگی:
6104337926885797 کارت ملت
5239091833 شماره حساب نزد بانک ملت
*******************************
✅نشانی دفتر نشریه:فارس-شیراز-بزرگراه شیراز سپیدان - نبش زیتون 11- دفتر ماهنامه ی صدای مردم
کدپستی:7194113111
*******************************
✅گستره ی توزیع: استانهای فارس-کهگیلویه و بویراحمد-خوزستان-چهارمحال بختیاری-بوشهر
*******************************
✅ما را در گوگل پلاس دنبال کنید:
ماهنامه صدای مردم: sedayemardommag
✅نشانی اینترنتی ما در گوگل:
google.com/+ماهنامهصدایمردم139413881357
✅مرورگرهای پیشنهادی برای پلاس:
Internet Explorer & Opera
*******************************
آدرس و مکان های توزیع ماهنامه صدای مردم در شیراز:

*کیوسک چهارراه ملاصدرا
*کیوسک مقابل باغ ارم
*کیوسک مقابل مسجد دانشگاه
*کیوسک واقع در خیابان انقلاب جنب نگار خانه وصال
*کیوسک واقع درچهار راه گمرک, مقابل بانک توسعه و تعاون
*کیوسک واقع در خیابان زند ابتدای خیام
*کیوسک واقع درخیابان زند ابتدای انوری
*کیوسک چهارراه ادبیات روبروری دفتر وزارت خارجه
*بیست متری سینما سعدی نبش خیابان معدل کتاب فروشی منگان(هانیوان)
*کیوسک میدان آستانه روبروی حرم سید علاءدین
و در نماز جمعه شیراز...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات


علی اصغر مرتضایی: اخیرا سایت خامنه ای دات آی آر اقدام به انتشار نشریه ای با نام خط حزب الله منتسب به این سایت کرده است ؛ لذا پیرامون انتشار و توزیع این نشریه باید به نکاتی توجه شود که با عطف به این نکات و ملاحظات موجود می توان قضاوت کرد که آیا این حرکت موجب تقویت تحلیل و اقدام از سوی حزب الله می شود یا اینکه نتیجه عکس خواهد داد.

اینکه نه تنها خط حزب اله بلکه سیر کلی حرکت های اجتماعی در کشور باید از سوی رهبری مشخص شود برکسی پوشیده نیست و اتفاقاً همین مهم لزوم رعایت امانت در نقل و رسیدن صحبت های مقام معظم رهبری به جامعه را دوچندان می کند. از طرفی صحبت ها، تحلیل ها و مواضع ایشان در مورد وقایع کشور که بارها و بارها بنا به فرموده خودشان در جلسات خصوصی و عمومی تفاوتی با هم نمی کند همواره با تفسیرهای مختلف از سوی اشخاص و گروه های گوناگون و حتی اطرافیان و منصوبین ایشان همراه بوده که گه گاهی نه تنها با کلام و منظور ایشان همخوانی نداشته بلکه در جهت عکس یا متناقض با بیانات ایشان بوده است که نمونه اخیر آن را بعد از صدور بیانیه لوزان و تبریک و تمجیدهای منصوبین رهبری و ائمه جمعه شاهد بودیم که رهبری صراحتاً فرمودند این تبریک ها بی معناست.

 یا اینکه در پاسخ به سوال یک دانشجو در دیدارهای دانشجویی و مشخصا در دیدار دانشجویی رمضان امسال فرمودند :« نکته‌ی دیگر گفتند که کسانی به عنوان نماینده‌ی رهبری از زبان رهبری حرف میزنند. خب، من خودم هنوز که الحمّدلله زبانم از کار نیفتاده؛ حرف خود من که مقدّم به حرف آنها است. آنچه من میگویم، حرف من آن است؛ کسانی هم که حرف میزنند -نمایندگان رهبری و منصوبین رهبری و مانند اینها که تعداد زیادی‌اند- از قول رهبری نمیگویند؛ این را توّجه داشته باشید ... شما حرف من را از خود من بشنوید. بله، ممکن است یک نفری جزو منصوبین رهبری هم باشد، درباره‌ی فلان مسئله یک عقیده‌ای خلاف رهبری هم داشته باشد، هیچ اشکال ندارد؛ این‌جور چیزی هم هست. خیلی از همین آقایان محترمی که منصوبین رهبری‌اند، در فلان مسئله‌ی خاصّ سیاسی یا اجتماعی یا اعتقادی ممکن است عقیده‌شان غیر از عقیده‌ی رهبری باشد؛ ما این را اشکال ندانستیم؛ عمده برای ما جهت‌گیری‌های کلّی است، جهت‌گیری‌های انقلابی است. والّا در هر مسئله که ما نمی‌نشینیم هماهنگ کنیم که ببینیم در فلان مسئله نظر ما یکی هست یا نیست؛ خب، او نظر خودش را گفته. این هم نمیشود که من هرجا هرکسی از نمایندگان ما یک چیزی گفت، ما فوراً بگوییم آقا! شما، این را غلط گفتید، این را درست گفتید، روابط عمومی اعلان کند؛ این هم نمیشود. بله، اگر از قول حقیر، کسی چیزی بگوید و به گوش من برسد و خلاف باشد، ما به خود او بلافاصله تذکّر میدهیم؛ مکرّر اتّفاق افتاده؛ تذکّر دادیم، گفتیم که شما خودتان این را اصلاحش کنید، آن طرف هم اصلاح کرده. مصلحت نمیدانم که اگر یک کسی یک چیزی گفت، ما هم اینجا برداریم یک اعلامیّه بدهیم که فلان کس غلط کرد این حرف را زد؛ اینکه نمیشود.»
اما متاسفانه در دفعات مختلف شاهد آن بوده ایم که عده ای با همین عناوین و به علت انتسابشان به نهادهای امین نظام اسلامی خط حزب اله را از مسیر اصلی خود که همان محکمات و اصول
  انقلاب و صحبت های امام و رهبری منحرف کرده اند و حتی در سال ۸۸ برخی از همین اشخاص حاضر به موضع گیری صریح در مقابله با فتنه نشدند.

حال با توجه به انتشار این نشریه و توزیع آن در نمازجمعه و محل های  تجمع حزب اله و انتساب این نشریه به سایت مرکز نشر آثار آیت اله خامنه ای که صحبت هایشان برای بسیاری از گروه ها و مشخصا جریان حزب اله حجت هست بیم آن می رود که  این تفسیرهای شخصی و کانالیزه ی درست یا غلط اشخاص مختلف به علت وامدار بودن از عنوان سایت خامنه ای دات آی آر جای صحبت های صریح و شفاف رهبری را بگیرد؛ به خصوص اینکه بارها نیز شاهد بودیم بخش هایی از صحبت های ایشان در دیدارهای عمومی نیز کامل به دست مخاطبین نرسیده است که نمونه اخیر آن حذف بخش هایی از صحبت های ایشان در خصوص برنامه ششم توسعه در دیدار با دانشجویان بود که بلکل در متن ،صوت و فیلم منتشره از سوی این پایگاه اینترنتی حذف شده بود.

حال با همه این ملاحظات باید قضاوت کرد که اگر دست اندرکاران این نشریه، تحلیل ها و صحبت هایشان از اتفاقات کشور را با نام خود و در جراید مختلف کشور منتشر کنند بهتر است یا اینکه با عنوان خط حزب اله و وابسته به پایگاه اینترنتی مرکز نشر آثار آیت اله خامنه ای؟

این قضاوت مشخص می کند که چاپ این نشریه با این سبک، نشانه و انتساب، بیشتر به تعیین خط حزب اله توسط رهبر انقلاب کمک می کند یا اینکه خطر سانسور یا حتی تحریف نظرات ایشان و در نتیجه انحراف خط حزب اله را بیشتر تقویت می نماید؟


نشریه شماره 5

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۱
ماهنامه صدای مردم

تحریف

خط حزب الله

صدای مردم 5

نظرات  (۲)

این مطلب مصداق اتم انحرافه!
رفقا این دیگه جواب نمیده که ما هر کاری و هر غلطی که دلمون خواست بکنیم و بگیم امام تکلیفی دارد و ما تکلیفی! او به تکلیفش و ما هم به تکلیفمان عمل کردیم!
یک جایی رفقا باید خود مطلق انگاری و خود معصوم پنداریشون رو کنار بگذارن و بپذیرن بعضی جاها دارن میلغزن
و الا تهش میشه همین که khamenei.ir از دید شما میشه مصداق انحراف!!
دوست گرامی شما اگر فعال باشید حتمن این موضع رو میدونید که سایت
خامنه ای دات آی آر زیر نظر آقا نیست و این سایت فقط نظرات آقا را منتشر میکند و آقا روی تحلیل و مسائل آن نظر ندارند
و این نشریه هم که اصلا مواضع آقا را شفاف بیان نمیکند بلکه داره صحبت های آقا رو تحلیل میکنه و همین مهمه اگر میخواد تحلیل های کس دیگه رو بزاره اسم خودش رو عوض کنه نه اینکه با یدک کشیدن به انتساب به آریالا هر تحلیل الکی بخاد به خورد امت بده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی