ماهنامه صدای مردم

عدالت خواهی، آرمان خواهی، مطالبه گری

ماهنامه صدای مردم

عدالت خواهی، آرمان خواهی، مطالبه گری

ماهنامه صدای مردم
✅ماهنامه سیاسی-اجتماعی «صدای مردم»
*******************************
✅پل ایمیلی: sedayemardommag@gmail.com
✅پل پیامکی: عزیزان می توانند نظرات خود را پیرامون کیفیت و محتوای صدای مردم، به شماره 100009 پیامک نمایند.
✅شماره مرکز پخش: 09305214929
*******************************
✅ماهنامه سیاسی-اجتماعی جنوب کشور
✅صاحب امتیاز و مدیر مسئول: محمدجهانبخش
✅سر دبیر: هادی مسعودی
*******************************
✅پل ارسال هدایای فرهنگی:
6104337926885797 کارت ملت
5239091833 شماره حساب نزد بانک ملت
*******************************
✅نشانی دفتر نشریه:فارس-شیراز-بزرگراه شیراز سپیدان - نبش زیتون 11- دفتر ماهنامه ی صدای مردم
کدپستی:7194113111
*******************************
✅گستره ی توزیع: استانهای فارس-کهگیلویه و بویراحمد-خوزستان-چهارمحال بختیاری-بوشهر
*******************************
✅ما را در گوگل پلاس دنبال کنید:
ماهنامه صدای مردم: sedayemardommag
✅نشانی اینترنتی ما در گوگل:
google.com/+ماهنامهصدایمردم139413881357
✅مرورگرهای پیشنهادی برای پلاس:
Internet Explorer & Opera
*******************************
آدرس و مکان های توزیع ماهنامه صدای مردم در شیراز:

*کیوسک چهارراه ملاصدرا
*کیوسک مقابل باغ ارم
*کیوسک مقابل مسجد دانشگاه
*کیوسک واقع در خیابان انقلاب جنب نگار خانه وصال
*کیوسک واقع درچهار راه گمرک, مقابل بانک توسعه و تعاون
*کیوسک واقع در خیابان زند ابتدای خیام
*کیوسک واقع درخیابان زند ابتدای انوری
*کیوسک چهارراه ادبیات روبروری دفتر وزارت خارجه
*بیست متری سینما سعدی نبش خیابان معدل کتاب فروشی منگان(هانیوان)
*کیوسک میدان آستانه روبروی حرم سید علاءدین
و در نماز جمعه شیراز...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
۱۷ آبان ۹۴ ، ۲۱:۳۲

ولایتمداری خطرناک! + کلیپ

مشاهده آنلاین کلیپ ولایت مداری خطرناک- سایت مستضعفین:

قسمت اول

قسمت دوم

حسین شهبازی: تمامی اصول ،فروع، گذاره ها، مبانی و مفاهیم دینی_از آن جمله ولایت فقیه_ مقوم عقلانیتند. از طرفی دین از راه عقل قابل دست یابی است و از جانب دیگر تمام دستاورد های دین عقلانی هستند. بر همین اساس و در یک نتیجه گیری طبیعی، دینی ترین افراد، عاقل ترین افراد باید باشند.

از این رو سخت عجیب، تاسف بار و مشکوک است که عده ای تفسیری از ولایتمداری تراشیده اند و تبلیغ میکنند که بر اساس آن، بهترین حزب اللهی را، رام ترین، کودن ترین، تابع ترین، یخ ترین و گلابی ترین شخص معرفی میکند!

یک ولایت پذیری تعبدی_اخباری  که فرآیند تربیت فکری و ارتقاء سطح تحلیل جریان حزب الله را با اختلال جدی و خطرناکی مواجه میکند.

جوانان حزب اللهی تبدیل به افرادی میشوند که ریش دارند، پیراهن هایشان را روی لباسشان می اندازند، راهپیمایی و هیئت میروند و همین! یک حزب اللهی تیپیکال و سطحی با شاخصه های ظاهری محدود.

فردی که هیچ گاه نمیتواند به وقایع پیرامونش واکنش های سریع، عمیق و انقلابی نشان بدهد و همواره منتظر صدور حکم از جانب "بالا"ست و در زمان های اضطراری و حساس که همه چیز سریع در حال گذر است و عکس العمل ها به شدت اهمیت می یابد اگر از جانب "بالا" حکمی اخذ نگردد، منفعلانه، قافله ای را معطل تردید و انفعالش خواهد کرد...

همان اندازه که خودش سطحی و ظاهری است، رهبری را نیز سطحی و ظاهری میبیند و میشناسد.

همه سوالات را به یک جواب از سر باز میکند و آن این است که : "آقا فرمودن..."

و این نه تنها پروسه رشد خودش را متوقف میکند بلکه برای رهبری نیز هزینه میتراشد. چرا؟ بسیاری از اوقات وجه استدلالی فرمایشات رهبری را نمیداند و در مواقعی که دستانش از استدلال خالی است به یک گزاره از رهبری استناد میکند و چون بر دلایلی که رهبری را به این نتیجه رسانده مسلط نیست، گزاره های رهبری برای مخاطبینش میشوند نماد حرف های بی دلیل!

وابستگی و التزام به حکم رهبری عین صواب است اما این، اگر وجه نقلانی و اخباری و سطحی داشته باشد نتیجه اش این میشود که یک "آقا فرمودن..." مشکوک و با واسطه که هیچ معلوم هم نیست از رهبری باشد یا نباشد، باعث میشود حاج آقا دست و پایش شل بشود و به بدیهیات و واضحاتی که پیش چشمش است به حرمت آن حرف با واسطه و مشکوک، تیپا بزند.

با هندسه ذهنی و نظام تحلیلی رهبری آشنا نیست، فلذا آن جا که آقا به صراحت سخنی نگفته باشد، به جای آن که خودش با استفاده از مبانی و اصولی که میان او و امامش مشترک است تحلیلگری کند و نتیجه بگیرد متوسل به خطوط و واسطه های ارتباطی با رهبری میشود.

در سایه همین شیوه تربیتی است که برخی منتصبین رهبری گاهی هم عرض رهبری برای خود وجاهت قائل میشوند.

ناگهان به خود می آیی و متوجه میشوی که به تعدادِ منصوبینِ رهبری و به تعدادِ منصوبینِ منصوبینِ رهبری و به تعدادِ منصوبینِ منصوبینِ منصوبینِ رهبری در کشور، آقا تولید شده است و در میان همه ی این "آقا" ها از همه غریب تر خود آقاست!

یکهو میبینید امام جمعه فلان روستا که به 16 واسطه میرسد به آقا، صرفاً به اعتبار اتصال 16 واسطه ایش به رهبری، دقیقاً به اندازه شخص ولی فقیه برای خودش، شأن و منزلت تراشیده است.

خامنه ای دات آی آر در این بستر گاهی آن قدر برای خودش اعتبار و وزن میبیند که حرف رهبری را آنچنان تفسیر کند که به ضد خودش تبدیل شود، مثلا مقام معظم رهبری در چندین نطق و به صراحت تمام خطوط قرمز مذاکرات هسته ای را به فریاد و در انذار عموم ملت مشخص مینمایند اما خامنه ای دات آی آر سرمقاله میزند و در تفسیری شگفت آور به این نتیجه میرسد که خطوط قرمز، خیلی هم قرمز نیستند و مانند مین نیستند که اگر بهشان بخوریم بترکیم!

خامنه ای دات آی آر ها این چنین تعجب آور به رقابت با آیت الله خامنه ای برمیخیزند!

تا کنون، بارها از جانب همین ولایتمداری خطرناک و عجیب و این اعتبار تراشی های سلسله مراتبی و نسَبی، ضربه خورده ایم و هزینه داده ایم، و این نقیصه تا آن جا گسترش و عمق پیدا کرده که نماینده مجلسی که تحلیل قطعیش این است که برجام صد در صد لطمه به امنیت و استقلال و عزت کشور و انقلاب خواهد زد و مانند روز برایش روشن است که خطوط قرمز رهبری در مذاکرات و برجام شخم زده شده با این وجود چون مسئول فلان بخش از فلان معاونت بیت، با رئیس مجلس شب گذشته دو استکان چای خورده، جناب نماینده حدس میزند "شاید"،"ممکن است" ،"احتمالاً" رهبری موافق تصویب برجام باشند و با استناد به همین شک خطرناک، در یک حرکت ضربتی و رکورد شکنانه در عرض 20 دقیقه با نادیده انگاشتن تمامی شواهد قطعی و یقینی، برجام را به تصویب میرساند.

واقعیتش همان است که امام (ره) فرمودند : پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد.

که اگر پشتیبان نسخه ی اصلی و اورجینال ولایت فقیه نباشیم، خدا میداند مملکت با چند "برجام" دیگر باید تاوانِ این ولایتمداریِ خطرناک را پس بدهد...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی