ماهنامه صدای مردم

عدالت خواهی، آرمان خواهی، مطالبه گری

ماهنامه صدای مردم

عدالت خواهی، آرمان خواهی، مطالبه گری

ماهنامه صدای مردم
✅ماهنامه سیاسی-اجتماعی «صدای مردم»
*******************************
✅پل ایمیلی: sedayemardommag@gmail.com
✅پل پیامکی: عزیزان می توانند نظرات خود را پیرامون کیفیت و محتوای صدای مردم، به شماره 100009 پیامک نمایند.
✅شماره مرکز پخش: 09305214929
*******************************
✅ماهنامه سیاسی-اجتماعی جنوب کشور
✅صاحب امتیاز و مدیر مسئول: محمدجهانبخش
✅سر دبیر: هادی مسعودی
*******************************
✅پل ارسال هدایای فرهنگی:
6104337926885797 کارت ملت
5239091833 شماره حساب نزد بانک ملت
*******************************
✅نشانی دفتر نشریه:فارس-شیراز-بزرگراه شیراز سپیدان - نبش زیتون 11- دفتر ماهنامه ی صدای مردم
کدپستی:7194113111
*******************************
✅گستره ی توزیع: استانهای فارس-کهگیلویه و بویراحمد-خوزستان-چهارمحال بختیاری-بوشهر
*******************************
✅ما را در گوگل پلاس دنبال کنید:
ماهنامه صدای مردم: sedayemardommag
✅نشانی اینترنتی ما در گوگل:
google.com/+ماهنامهصدایمردم139413881357
✅مرورگرهای پیشنهادی برای پلاس:
Internet Explorer & Opera
*******************************
آدرس و مکان های توزیع ماهنامه صدای مردم در شیراز:

*کیوسک چهارراه ملاصدرا
*کیوسک مقابل باغ ارم
*کیوسک مقابل مسجد دانشگاه
*کیوسک واقع در خیابان انقلاب جنب نگار خانه وصال
*کیوسک واقع درچهار راه گمرک, مقابل بانک توسعه و تعاون
*کیوسک واقع در خیابان زند ابتدای خیام
*کیوسک واقع درخیابان زند ابتدای انوری
*کیوسک چهارراه ادبیات روبروری دفتر وزارت خارجه
*بیست متری سینما سعدی نبش خیابان معدل کتاب فروشی منگان(هانیوان)
*کیوسک میدان آستانه روبروی حرم سید علاءدین
و در نماز جمعه شیراز...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات


سمیرا مردانی/ روزی که آن 22 نفر با پیش قدم شدن علیرضا توسلی؛ برای مبارزه با ظلم و دفاع از حرم حضرت زینب(س) راهی سوریه شدند،شاید کسی فکرش را نمی کرد که این حرکت پایه گذار حزب الله جدیدی به نام فاطمیون در منطقه باشد.صدای مردم برای معرفی هرچه بیشتر غیور مردان فاطمیون با آقای مجاهد، جوان 33 ساله این لشکر به گفت و گو پرداخت که شرح سخنان ایشان را خواهید خواند.


حدود 3 سال پیش بود که علیرضا توسلی پنجاه نفر از مهاجران افغانستانی را دور هم جمع کرد. هرچه به روزهای اعزام نزدیک تر می شدند،تعداد افراد کمتر می شد، تا اینکه به بیست و دونفر رسید و از شهر مشهد به سمت سوریه اعزام شدند.

افراد اعزامی؛ همرزمان شهید توسلی بودند که سابقه جهاد با شوروی در خاک افغانستان و حضور درهشت سال دفاع مقدس ایران داشتند.این بیست دونفر که معلوم نبود؛اگر کشته شوند یا به شهادت برسند، پیکرشان برخواهد گشت یا نه؛ به خاطر احساس تکلیف و با کمال میلشان با فرماندهی توسلی معروف به ابوحامد؛ آغاز گر این حرکت عظیم شدند و در خاک سوریه و مناطق اشغالی شروع به مبارزه با تروریست ها کردند. کم کم تعدادشان به بیش از صد نفر رسید، تا جایی که خواستند برای خودشان عنوانی انتخاب کنند.

چندین نام پیشنهاد شد تا بالاخرهبا پیشنهاد شهیدسید محمد حسینی به دلیل  آن ارادت همیشگی به مادر ائمه معصومین به" فاطمیون " نامگذاری شد و مبارزه شکل جدیدی به خودش گرفت که الحمدلله بعد از گذشت بیش از سه سال که در سوریه هستند جمعیت 22 نفره شان به گردان دویست نفره و از گردان به تیپ رسید وحالا با جمعیت بیست هزار نفره خود تبدیل شده به لشکر وان شا الله به زودی به سپاه فاطمیون می رسد.

ما امروز به جرات می توانیم بگوییم که مساله سوریه به عنوان پیشانی کار برای نظام جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت برای حق طلبان عالم است که لشکر فاطمیون به عنوان یکی از ظرفیت های اساسی برای تعیین معادلات در سوریه نقش آفرینی می کند.

حرکت فاطمیون با پیش قدم شدن ابوحامد آغاز شد که ایشان در اسفندماه سال 93 در جریان آزادسازی تپه تل قرین در حومه درعا، به شهادت رسید. از آن بیست و دونفر  همه به شهادت رسیدند و فقط  7 یا 8 نفر زنده مانده اند که لازم است نویسندگان و هنرمندان ما از این ظرفیت باقی مانده برای ثبت حقیقت و انتقال آن به نسل حاضر و آینده استفاده کنند.

همین دوستان تعریف می کنند که؛ قبل از اولین  اعزام مهاجران افغانستانی به سوریه، ابوحامد از شکل گیری داعش و جنایت هایی که با نام اسلام مرتکب می شوند، می گفت. گروهی که با شعارهای الله اکبر و ظاهری اسلامی چهره ی بسیار زننده و خشن از اسلام به دنیا نشان می دهند.علاوه براین مساله؛ زنان و مردان و پیر و جوان سوریه در معرض ظلم بودند و به نوعی هدف اولیه از رفتنشان به سوریه؛ مبارزه با ظلم، حفظ کیان اسلام و دفاع از مظلومین بود. هدف دومی که واقعا درجه اهمیتش از هدف اول کمتر نبود؛ حفظ حرم حضرت زینب (س) است.

خود من؛حدود یک سال و نیم است که با فاطمیون همراه هستم و 4 بار به سوریه اعزام شدم.در آغاز کار به عنوان رزمنده درمیدان نبرد بودم اما به دلیل تحصیلات دانشگاهی که دارم و نیاز لشکر؛ بیشتر در قسمت فرهنگی مشغول به فعالیت هستم.

برنامه های فرهنگی که انجام می دهیم، شباهت های زیادی به فعالیت هایدفاع مقدس دارد، مثل؛  ایجاد پایگاه هایی برای ارتباط با مجاهدین و شناسایی نیروهایی اعم از طلبه و دانشجو از بین رزمنده ها برای فعالیت های فرهنگی لشکرفاطمیون.

یکی از بزرگوارانی که خودشان در هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند،می گفتند که جبهه سوریه به مراتب سنگین تر و سخت تر و طاقت فرساتر از دوران دفاع مقدس است به خاطر اینکه؛ نوع جنگ و دشمن آن فرق می کند.

افراد خالصی که در جبهه مقاومت حضور دارند؛ فقط رزمندگان افغانستانی نیستند.علاوه بر نیروهای بسیجی مردم سوریه و  ارتش سوریه، از تمام جهان اسلام؛ حزب الله لبنان، ایران، پاکستان و عراق، اعم از برادران شیعه و اهل سنت، برعلیه داعش می جنگند. و الحمدالله داعش هم در موضع ضعف قرار گرفته در حالی که کشورهایی مثل؛ عربستان، قطر، اردن، ترکیه و فراتر از آن حامیان بین المللی شان حمایت های مالی و تسلیحاتی از داعش دارند و خوشبختانه جبهه مقاومت درمقابل اینها درموضع قدرت است.

چند ماه پیش، خبرگزاری های خارجی اعلام کردند؛ داعش بیست درصد در سوریه عقب نشینی کرده است که تاثیر گذاری لشکر فاطمیون انکار نشدنی است، چرا که در بسیاری از محورها و خط شکن ها نیروهای اصلی عملیات همین بچه های فاطمیون هستند و در حال حاضر یکی از بازوهای جبهه مقاومت است.

تمام گروههای جبهه مقاومت یک اتاق عملیات مشترک دارند که برای عملیات ها؛ باهم تبادل اطلاعات می کنیم و از قابلیت های همدیگر استفاده می کنیم بخصوص ازظرفیت های حزب الله با تجربه بیش از سه دهه ای که دارند.

الحمدلله فاطمیون به یک جایگاهی رسیده که دقیقا دوش به دوش حزب الله لبنان حرکت می کند. فاطمیون بیشتر از اینکه در ایران و افغانستان شناخته شده باشد، جهان دارد آن را می شناسد.رصدی که کشورهای غربی نسب به فاطمیون دارند؛ بیشتر از کشور ابران و افغانستان است. ما وحشت آمریکا و اسرائیل را، از فاطمیون که قدرت جدید جبهه مقاومت است؛ احساس می کنیم و حتی شواهدی داریم که شهادت ابوحامد و فاتح که هردو باهم در فاصله بسیار کمی از مناطق اشغالی با اسرائیل اتفاق افتاد، توسط یکی از هواپیماهای بدون سرنشین اسرائیلی انجام شده باشد.

دیدار اخیر مقام معظم رهبری با خانواده شهدای فاطمیون؛ بزرگی و مورد تایید بودن این حرکت از سوی ایشان موجب قوت قلب برای ما هست.سردار قاسم سلیمانی هم همواره به رزمندگان فاطمیون مشورت می دهند و ما را مورد عنایت و تفقد خود قرار می دهند.ان شا الله به زودی خبرهای خوشی را از این بازوی جدید جبهه مقاومت برای مردم خواهیم داشت.

توصیه من به خوانندگان عزیز این نشریه این هست که؛ بیشتر با ظرفیت فاطمیون آشنا بشوند چون یک حزب الله جدید در عرصه افغانستان و خاورمیانه خواهد بود و ما که دراین لشکر حضور داریم بیشتر به آن واقف هستیم که چه ظرفیت عظیمی در منطقه ایجاد شده که هر چه زودتر مردم هم نسبت به آن باید شناخت پیدا بکنند.

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی