ماهنامه صدای مردم

عدالت خواهی، آرمان خواهی، مطالبه گری

ماهنامه صدای مردم

عدالت خواهی، آرمان خواهی، مطالبه گری

ماهنامه صدای مردم
✅ماهنامه سیاسی-اجتماعی «صدای مردم»
*******************************
✅پل ایمیلی: sedayemardommag@gmail.com
✅پل پیامکی: عزیزان می توانند نظرات خود را پیرامون کیفیت و محتوای صدای مردم، به شماره 100009 پیامک نمایند.
✅شماره مرکز پخش: 09305214929
*******************************
✅ماهنامه سیاسی-اجتماعی جنوب کشور
✅صاحب امتیاز و مدیر مسئول: محمدجهانبخش
✅سر دبیر: هادی مسعودی
*******************************
✅پل ارسال هدایای فرهنگی:
6104337926885797 کارت ملت
5239091833 شماره حساب نزد بانک ملت
*******************************
✅نشانی دفتر نشریه:فارس-شیراز-بزرگراه شیراز سپیدان - نبش زیتون 11- دفتر ماهنامه ی صدای مردم
کدپستی:7194113111
*******************************
✅گستره ی توزیع: استانهای فارس-کهگیلویه و بویراحمد-خوزستان-چهارمحال بختیاری-بوشهر
*******************************
✅ما را در گوگل پلاس دنبال کنید:
ماهنامه صدای مردم: sedayemardommag
✅نشانی اینترنتی ما در گوگل:
google.com/+ماهنامهصدایمردم139413881357
✅مرورگرهای پیشنهادی برای پلاس:
Internet Explorer & Opera
*******************************
آدرس و مکان های توزیع ماهنامه صدای مردم در شیراز:

*کیوسک چهارراه ملاصدرا
*کیوسک مقابل باغ ارم
*کیوسک مقابل مسجد دانشگاه
*کیوسک واقع در خیابان انقلاب جنب نگار خانه وصال
*کیوسک واقع درچهار راه گمرک, مقابل بانک توسعه و تعاون
*کیوسک واقع در خیابان زند ابتدای خیام
*کیوسک واقع درخیابان زند ابتدای انوری
*کیوسک چهارراه ادبیات روبروری دفتر وزارت خارجه
*بیست متری سینما سعدی نبش خیابان معدل کتاب فروشی منگان(هانیوان)
*کیوسک میدان آستانه روبروی حرم سید علاءدین
و در نماز جمعه شیراز...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات



 

ابوالفضل نوروزی/

از آخرین کارهایی که مرحوم جواد جلال فرد به کمک دوستانش در بسیج دانشجویی و جنبش عدالت خواه دانشجویی در روزهای پایانی عمر کوتاهش در راستای استیفای حق مردم و تحقق مطالبات رهبری پیگیری می کرد، مساله جلوگیری از تخریب بی رویه باغات کشور و نیز تلاش برای جلوگیری از ساخت برج 121 طبقه بنیاد مستضعفین در تهران و مطالبه حقوق تضییع شده متقاضیان مسکن مهر بود.


جواد در مورد ساخت برج 121 طبقه توسط بنیاد مستضعفان، خیلی پیگیر بود و می گفت " کار بنیاد مستضعفان، طبق پیام فرمان امام برای تاسیس این نهاد، ساخت مسکن و اشتغال زایی برای محرومان و کوخ نشینان است نه برج سازی برای کاخ نشین ها" در همین راستا به کمک سایر دوستانش، نامه ای خطاب به رئیس بنیاد ارسال کرد و پیگیر تنظیم جلسه ای با ایشان بود.

خوشبختانه مسئولین بنیاد مستضعفین جواب نامه را به صورت مکتوب دادند و جواد به کمک سایر دوستانش به صورت کارشناسی و مبسوط دوباره جواب نامه را تهیه کردند و قرار بود بعد از تعطیلات نوروز، مجدانه پیگیر مساله شود که ...

بخشی از این نامه به شرح ذیل است:

در نامه مذکور که جواد کار نگارش آن را برعهده داشت، اهداف پروژه آسمانخراش ۱۲۱ بر اساس اعلام مسئولین بنیاد مستضعفان طی جدولی در مقابل اهداف تاسیس بنیاد مستضعفان قرارداده شده بود.

کار دیگر بر زمین مانده مرحوم جلال فرد که در آخرین روز های عمر خود پیگیر بود، تحقق مطالبه مقام معظم رهبری در راستای حفاظت از محیط زیست و جرم انگاری برای تخریب کنندگان محیط زیست بود. به طوری که بعد از سخنان مقام معظم رهبری به مناسبت روز محیط زیست در تاریخ 15 اسفند سال 1393 جواد به معنای حقیقی کلمه، خواب و خوراک نداشت، می گفت «رهبری درباره هیچ موضوعی به این صراحت گلایه نکرده بود و نگفته بود بعضی ها می خواهند من نباشم و آن باغات های شمال شرق تهران را تخریب کنند.» برای تحقق این دغدغه رهبری، جواد همیشه می‌گفت «باید کار را از دانه درشت ها شروع کرد نه از آفتابه دزد ها» در همین راستا 10 نهاد دولتی و حکومتی را که به محیط زیست تعدی کرده بودند، به صورت کاملا کارشناسانه به کمک دوستانش در تشکل های دانشجویی شناسایی کرد و در قالب نامه ای به رئیس قوه قضاییه کشور رسانه ای نمود.

متاسفانه بعد از گذشت یکسال پیگیری، اقدام خاصی از سوی مسئولین انجام نشد، جواد و سایر دوستان عدالت خواهش در روزهای پایانی سال 1394 نامه دیگری را خطاب به رئیس قوه قضائیه آماده کرده و مراتب اعتراض جنبش عدالت خواه دانشجویی را به بی تفاوتی قوه قضائیه در مقابل تخریب باغات اعلام کردند.

در بخشی از نامه مذکور به ۱۰ مورد از تخریب باغات که در طول یکسال گذشته، علی رغم معرفی به قوه قضائیه، اقدام قابل توجهی درباره آن صورت نداده بود، اشاره نموده است. 

مرحوم جلال فرد کارهایش را در حد مطالبه صرف قرار نداد بلکه در میدان اجرا نیز وارد شد و با ایجاد فضای اعتماد بین مسئولین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، دبیری کمیته بانک اطلاعات و ساماندهی باغات این نهاد را بر عهده گرفت تا با انجام یک فعالیت نمونه، این اقدام را برای باغات کل کشور عملیاتی کند.

کار دیگری که جواد، در روزهای پایانی عمر خود غصه ی آن را می خورد، غصه بی خانمان هایی بود که با هزار امید و آرزو، پس اندازهای اندک خود را در اختیار نظام اسلامی قرار داده بودند که بعد از چند سال مشخص، خانه هایشان را تحویل بگیرند ولی چند سالی از زمان موعود گذشته بود و آنها هنوز بی خانمان بودند. می گفت " ما با این کار داریم ضد انقلاب بار می آوریم، مستضعفین و محرومین، سیاست و این دولت و آن دولت را نمی شناسند، این عدم تحویل به موقع خانه های مسکن مهر دارد مردم را به نظام اسلامی بدبین می کند."

بعد از صحبت های مقام معظم رهبری با هیات دولت در سال 1393 مبنی بر اینکه میلیون ها نفر چشم انتظار تحویل مسکن مهرشان هستند و دولت موظف است که خانه های آنها را تحویل دهد، جواد، کمیته مطالبه حق مسکن مردم را تشکیل داد و با مسکن مهری ها ارتباط گرفت.

در بدو کار مسکن مهری ها به جواد با آن ریش های بلند و قیافه حزب الهی اعتماد نمی کردند، حتی این ظن را داشتند که او اطلاعاتی است و خیلی به او فضای فعالیت را نمی دادند ولی گذشت و گذشت جواد هر روز بین مسکن مهری‌ها محبوب و محبوب تر می شد تا جایی که جواد 25 ساله شده بود نماینده و سخنگوی مسکن مهری ها. به نمایندگی از آنها در جلسات کمیسیون عمران مجلس شرکت می‌کرد و در تجمعات مسکن مهری ها همه کاره بود. به معنای حقیقی کلمه شده بود حامی و سخنگو محبوب مستضعفین مسکن مهری...



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی