ماهنامه صدای مردم

عدالت خواهی، آرمان خواهی، مطالبه گری

ماهنامه صدای مردم

عدالت خواهی، آرمان خواهی، مطالبه گری

ماهنامه صدای مردم
✅ماهنامه سیاسی-اجتماعی «صدای مردم»
*******************************
✅پل ایمیلی: sedayemardommag@gmail.com
✅پل پیامکی: عزیزان می توانند نظرات خود را پیرامون کیفیت و محتوای صدای مردم، به شماره 100009 پیامک نمایند.
✅شماره مرکز پخش: 09305214929
*******************************
✅ماهنامه سیاسی-اجتماعی جنوب کشور
✅صاحب امتیاز و مدیر مسئول: محمدجهانبخش
✅سر دبیر: هادی مسعودی
*******************************
✅پل ارسال هدایای فرهنگی:
6104337926885797 کارت ملت
5239091833 شماره حساب نزد بانک ملت
*******************************
✅نشانی دفتر نشریه:فارس-شیراز-بزرگراه شیراز سپیدان - نبش زیتون 11- دفتر ماهنامه ی صدای مردم
کدپستی:7194113111
*******************************
✅گستره ی توزیع: استانهای فارس-کهگیلویه و بویراحمد-خوزستان-چهارمحال بختیاری-بوشهر
*******************************
✅ما را در گوگل پلاس دنبال کنید:
ماهنامه صدای مردم: sedayemardommag
✅نشانی اینترنتی ما در گوگل:
google.com/+ماهنامهصدایمردم139413881357
✅مرورگرهای پیشنهادی برای پلاس:
Internet Explorer & Opera
*******************************
آدرس و مکان های توزیع ماهنامه صدای مردم در شیراز:

*کیوسک چهارراه ملاصدرا
*کیوسک مقابل باغ ارم
*کیوسک مقابل مسجد دانشگاه
*کیوسک واقع در خیابان انقلاب جنب نگار خانه وصال
*کیوسک واقع درچهار راه گمرک, مقابل بانک توسعه و تعاون
*کیوسک واقع در خیابان زند ابتدای خیام
*کیوسک واقع درخیابان زند ابتدای انوری
*کیوسک چهارراه ادبیات روبروری دفتر وزارت خارجه
*بیست متری سینما سعدی نبش خیابان معدل کتاب فروشی منگان(هانیوان)
*کیوسک میدان آستانه روبروی حرم سید علاءدین
و در نماز جمعه شیراز...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
۱۹ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۵۲

شهید خالد شوقی الاسلامبولی


فاطمه حیدری/

17 سپتامبر 1978 جهان اسلام در بهتی عظیم فرو رفته بود...

انورسادات رئیس جمهور وقت مصر با رژیم صهیونیستی قرارداد صلح امضا کرد!

وی با امضای این قرارداد موسوم به پیمان کمپ دیوید، اجازه هرنوع دخالت آمریکای جنایتکار و اسرائیل خونخوار را در این کشور اسلامی صادر کرد!

دیگر خیال اسراییل از طرف مصر راحت شده بود. مدتی بعد سادات که به این هم راضی نبود، برای ایراد سخنرانی در کنیست اسراییل به بیت المقدس رفت و این بار با این حرکت، خون جهان اسلام را ریخت و اینچنین مصر به عنوان اولین کشور اسلامی، موجودیت رژیم صهیونیستی را به رسمیت شناخت!

حضرت امام(ره) بلافاصله دستوری کوتاه و رسا مبنی بر قطع روابط دیپلماتیک ایران و مصر صادرکردند. علاوه بر این پیام در محکومیت این پیمان ننگین، حضرت امام(ره) در پاسخ به نامه ای، فرمودند: « مصر باید دست این خیانتکار را از کشور خود قطع کند. » اینچنین بود که رابطه ایران و مصر پس از این خیانت اسف بار قطع شد. اما داستان همینجا به پایان نرسید و فرعونِ زمان، در یک اقدام انقلابی از تخت سلطنت به زیر کشیده شد.

سه شنبه، 6 اکتبر 1981( 14مهر 1360) ، قاهره، میدان رژه

انورسادات در جایگاه ویژه خود و میان دولتمردان مصری نشسته و به نمایش قدرت ارتش مصر می نگریست.

همزمان با رسیدن عقربه های ساعت به 12:40، گوینده مراسم اعلام می کند که نوبت به حرکت یگان های حامل توپ 130 میلیمتری رسیده است. اولین جرثقیل حامل توپ با رسیدن به مقابل جایگاه از مسیر تعیین شده خارج شده و از سمت راست به نزدیک ترین فاصله به جایگاه رسیده و ناگهان متوقف می شود. حاضران ابتدا گمان کردند که به علت نقص فنی، جرثقیل از مسیر خارج شده است، اما لحظاتی بعد «خالد الاسلامبولی» با سرعت از جرثقیل پایین پرید و دو بمب دستی را یکی بعد از دیگری به سوی جایگاه پرتاب کرد که هیچ کدام از دو بمب عمل نکردند. خالد اسلامبولی به سرعت خود را به جایگاه نزدیک کرد و بی شک در آن لحظه جز به قطع کردن دست اسرائیل از این کشور اسلامی به هیچ چیز دیگر نمی اندیشید. سرانجام خالد در فاصله یک و نیم متری جایگاه، انورسادات را به رگبار بست و اینچنین بود که این فرعون به سرنوشت اربابانش دچارشد و به هلاکت رسید.

به دنبال ترور سادات، مقامهای امنیتی مصر به دستور حسنی مبارک 650 نفر از مسلمانان را که گفته می شد در قتل انورسادات دست داشتند دستگیر کردند. پس از بازجویی های مختلف وتشکیل جلسات محاکمه، سرانجام پس از گذشت 5 ماه، خالد اسلامبولی و چهار نفر دیگر از یارانش محکوم به اعدام و تیرباران شدند.

شهید خالد اسلامبولی در قسمتی از وصیت نامه خود نوشته بود : "ما با هم تصمیم گرفتیم که فرعون مصر را به قتل برسانیم تا شاید خداوند به خاطر این کار، ما را از ننگ دوستی با صهیونیست ها که دامن ما را گرفته و فساد روحی و اخلاقی سادات و همسرش را در جامعه علنی ساخته است نجات بخشد. اشهد انّ لا اله الا الله و اشهد انّ محمّدا رسول الله".

آری کربلا همچنان جاریست... این حرکت شهید اسلامبولی و یارانش هیچ پیامی جز « هیهات من الذلة » برای جهانیان ندارد. و اکنون پس از گذشت سالها از این اقدام انقلابی در کشور مصر، پس از پیروزی 33 روزه ی حزب الله لبنان در مقابل اسرائیل، پس از پیروزی جمهوری اسلامی ایران در جنگ هشت ساله ی دنیا پشت نقاب عراق، علیه کشور ما و پس از گذشت 37 سال ایستادگی انقلاب اسلامی ایران و پس از این همه پیروزی در جهان اسلام و تحقق وعده ی الهی که خداوند هرگز بر زیان مومنان، برای کافران راهی قرار نداده است، بازهم عده ای دارند در کشوری که شیعه با اقتدار حکومت دارد، حرف از صلح با شیطان میزنند!

آنگاه که چند جوان ایرانی عمرشان را به سازندگی کشوراسلامیشان میگذارنند و به جرم خدمت به کشورشان ترور میشوند، یعنی « هیهات من الذلة » همچنان رمز پیروزی است. وقتی مقام معظم رهبری فرمودند ما در شرایط شعب ابیطالب نیستیم، در شرایط بدر و خیبر به سر میبریم. و دولت مردان ما در زمین دشمن صحبت از خزانه ی خالی میکنند! آیا معنایی جز پذیرش ذلت دارد؟! رئیس جمهور محترم! مدام از نام امام حسن(ع) برای رسیدن به مقاصدشان استفاده میکنند و صلح وی را هرگونه که به نفعشان است تفسیر میکنند! و هرروز به شیوه ای جدید برای ملت ایران نسخه ی صلح میپیچند و میگویند: ماباید راه امام حسن(ع) را ادامه دهیم، آیا شما از امام حسین(ع) سیاستمدارتر هستید که صحبت از صلح با یزید میکنید؟! نتایج این صلح و به قول دولتمردانمان تعامل با دنیا! تاکنون جز «خسارت محض » باری برای این ملت نداشته است. شهید خالدالاسلامبولی خونش را فرش این راه کرد که امروز ما در این پیچ تاریخی دستان غاصب استکبار را نه تنها از کشورهای اسلامی، که از کل دنیا کوتاه کنیم. اما به گمانم کابینه ی دولت اعتدال به جای انتظار برای رفع تحریم ها و اجرایی شدن برجام، باید منتظر سجده ی شیطان بر انسان باشند. زیرا که هرگاه شیطان بر انسان سجده کند آمریکا نیز دست از جنایت خواهد برداشت و تعاملشان با دنیا را جشن خواهند گرفت!


 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی