ماهنامه صدای مردم

عدالت خواهی، آرمان خواهی، مطالبه گری

ماهنامه صدای مردم

عدالت خواهی، آرمان خواهی، مطالبه گری

ماهنامه صدای مردم
✅ماهنامه سیاسی-اجتماعی «صدای مردم»
*******************************
✅پل ایمیلی: sedayemardommag@gmail.com
✅پل پیامکی: عزیزان می توانند نظرات خود را پیرامون کیفیت و محتوای صدای مردم، به شماره 100009 پیامک نمایند.
✅شماره مرکز پخش: 09305214929
*******************************
✅ماهنامه سیاسی-اجتماعی جنوب کشور
✅صاحب امتیاز و مدیر مسئول: محمدجهانبخش
✅سر دبیر: هادی مسعودی
*******************************
✅پل ارسال هدایای فرهنگی:
6104337926885797 کارت ملت
5239091833 شماره حساب نزد بانک ملت
*******************************
✅نشانی دفتر نشریه:فارس-شیراز-بزرگراه شیراز سپیدان - نبش زیتون 11- دفتر ماهنامه ی صدای مردم
کدپستی:7194113111
*******************************
✅گستره ی توزیع: استانهای فارس-کهگیلویه و بویراحمد-خوزستان-چهارمحال بختیاری-بوشهر
*******************************
✅ما را در گوگل پلاس دنبال کنید:
ماهنامه صدای مردم: sedayemardommag
✅نشانی اینترنتی ما در گوگل:
google.com/+ماهنامهصدایمردم139413881357
✅مرورگرهای پیشنهادی برای پلاس:
Internet Explorer & Opera
*******************************
آدرس و مکان های توزیع ماهنامه صدای مردم در شیراز:

*کیوسک چهارراه ملاصدرا
*کیوسک مقابل باغ ارم
*کیوسک مقابل مسجد دانشگاه
*کیوسک واقع در خیابان انقلاب جنب نگار خانه وصال
*کیوسک واقع درچهار راه گمرک, مقابل بانک توسعه و تعاون
*کیوسک واقع در خیابان زند ابتدای خیام
*کیوسک واقع درخیابان زند ابتدای انوری
*کیوسک چهارراه ادبیات روبروری دفتر وزارت خارجه
*بیست متری سینما سعدی نبش خیابان معدل کتاب فروشی منگان(هانیوان)
*کیوسک میدان آستانه روبروی حرم سید علاءدین
و در نماز جمعه شیراز...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
۱۶ فروردين ۹۵ ، ۲۱:۰۰

نفوذ در جمعیت

  محمد حسین عظیمی/

1) دومین کنگره بین المللی ایدز، زنان و کودکان، 25 الی 27 آذرماه 94 با حضور مقاماتی از سازمان ملل توسط مرکز تحقیقات ایدز دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

2) از وقتی رهبر انقلاب کلید واژه نفوذ را برای دوران پسابرجام بکار برده اند، همین کلیدواژه بارها از تریبون های مختلف تکرار شد، بدون اینکه درباره ی آن توضیح و تفصیلی داده شود.

3) نظام سلطه در دوران استعمار فرانو به دنبال تسخیر مغزها و قلب ها به گونه ای است که افراد با میل خود منافع سلطه گران را تأمین کنند. در این چارچوب، نفوذ، تاثیرگذاری غیرمستقیم دشمن بر تشخیص (فهم از مسائل)، تصمیم (راه حل برای مسائل) و اقدام (مواجهه عملی) در جهت بر هم خوردن منافع کشور هدف است.

4) مطابق آمارهای رسمی، تعداد مبتلایان به ایدز در کشور ما 50 هزار نفر است. اگر این تعداد را 4 برابر کنیم می توان با تخمینی حداکثری به تعداد غیررسمی مبتلا به این بیماری دست یافت.

حال اگر تعداد 200 هزار نفر مبتلای به ایدز در کشور را در نظر بگیریم، درصد مبتلایان به ایدز 0.26 درصد جمعیت هدف است.

چه چیزی باعث شده، مسئله ای با گستره فراگیری 0.26 درصد اینقدر مورد توجه قرار بگیرد و نسبت به مسئله ای همسان و اولویت دار مثل ناباروری زوجین با 20.2 درصد اینقدر بی توجهی شود؟

در طول سال ده ها هزار نشریه و سمینار با موضوع ایدز منتشر و برگزار میشود و میلیاردها تومان خرج برگزاری چنین مراسماتی میگردد اما در همین شیراز جلسات کمیته ناباروری با عدم استقبال مسئولین مواجه میشود.

اگر درباره واژه ایدز جستجویی صورت گیرد به اتفاقات جالب تری هم می توان دست یافت. حسام الدین آشنا (مشاور فرهنگی رئیس جمهور) نویسنده کتابی قطور درباره ایدز است که وظایف اقشار مختلف اجتماعی (از روحانیون تا مردم عادی) را برای مقابله با ایدز -به عنوان یک بحران اجتماعی- ذکر میکند.

کار به همین جا ختم نمی شود. سازمان بهداشت جهانی بارها و بارها مسئله ایدز را به عنوان اولویت در برنامه های خود برای کشورهای در حال توسعه بیان میکند درحالیکه به موازات آن، برنامه غلط کنترل جمعیت را در ایران پیگیری کرده و از دست اندرکاران این سیاست در ابعاد جهانی تقدیر میکند.

صندوق بین‌المللی جمعیت سازمان ملل در ایران میلیون‌ها دلار کمک مالی برای طرح کنترل جمعیت اختصاص می دهد و به توزیع قرص‌های اسپرم‌کش و کاندوم مبادرت کرده و نهادهای ایران را برای این مهم به کار می گیرد.

5) «نفوذ دو جور است: یک نفوذ موردی است، نفوذ فردی است؛ یک نفوذ جریانی است. نفوذ موردی خیلی نمونه دارد، معنایش این است که فرض کنید شما یک دم ‌ودستگاهی دارید، یک مسئولی هستید؛ یک نفر را با چهره‌ آرایش‌شده، بزک‌شده، با ماسک در مجموعه‌ شما بفرستند؛ شما خیال کنید دوست است درحالی‌که او دوست نیست، تا او بتواند کار خودش را انجام بدهد؛ گاهی جاسوسی است که این کمترینش است؛ یعنی کم‌اهمّیّت‌ترینش جاسوسی است، خبرکشی و خبردهی است؛ گاهی کارش بالاتر از جاسوسی است، تصمیم شما را عوض میکند. شما یک مدیری هستید، یک مسئولی هستید، تصمیم‌گیر هستید، میتوانید یک حرکت بزرگ یا مؤثّری انجام بدهید، اگرچنانچه این حرکت را این‌جور انجام بدهید این به نفع دشمن است، او می‌آید کاری میکند که شما حرکت را این‌جور انجام بدهید؛ یعنی تصمیم‌سازی». رهبر انقلاب 4/9/94

پ.ن: این نوشتار بر آن نیست که از توجه نهادهای ذی ربط به مبتلایان به ایدز بکاهد. بحث بر این اصل استوار است که باید به هر موضوعی به قدر اهمیت و اولویت آن برای نظام اسلامی پرداخت.


 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی