ماهنامه صدای مردم

عدالت خواهی، آرمان خواهی، مطالبه گری

ماهنامه صدای مردم

عدالت خواهی، آرمان خواهی، مطالبه گری

ماهنامه صدای مردم
✅ماهنامه سیاسی-اجتماعی «صدای مردم»
*******************************
✅پل ایمیلی: sedayemardommag@gmail.com
✅پل پیامکی: عزیزان می توانند نظرات خود را پیرامون کیفیت و محتوای صدای مردم، به شماره 100009 پیامک نمایند.
✅شماره مرکز پخش: 09305214929
*******************************
✅ماهنامه سیاسی-اجتماعی جنوب کشور
✅صاحب امتیاز و مدیر مسئول: محمدجهانبخش
✅سر دبیر: هادی مسعودی
*******************************
✅پل ارسال هدایای فرهنگی:
6104337926885797 کارت ملت
5239091833 شماره حساب نزد بانک ملت
*******************************
✅نشانی دفتر نشریه:فارس-شیراز-بزرگراه شیراز سپیدان - نبش زیتون 11- دفتر ماهنامه ی صدای مردم
کدپستی:7194113111
*******************************
✅گستره ی توزیع: استانهای فارس-کهگیلویه و بویراحمد-خوزستان-چهارمحال بختیاری-بوشهر
*******************************
✅ما را در گوگل پلاس دنبال کنید:
ماهنامه صدای مردم: sedayemardommag
✅نشانی اینترنتی ما در گوگل:
google.com/+ماهنامهصدایمردم139413881357
✅مرورگرهای پیشنهادی برای پلاس:
Internet Explorer & Opera
*******************************
آدرس و مکان های توزیع ماهنامه صدای مردم در شیراز:

*کیوسک چهارراه ملاصدرا
*کیوسک مقابل باغ ارم
*کیوسک مقابل مسجد دانشگاه
*کیوسک واقع در خیابان انقلاب جنب نگار خانه وصال
*کیوسک واقع درچهار راه گمرک, مقابل بانک توسعه و تعاون
*کیوسک واقع در خیابان زند ابتدای خیام
*کیوسک واقع درخیابان زند ابتدای انوری
*کیوسک چهارراه ادبیات روبروری دفتر وزارت خارجه
*بیست متری سینما سعدی نبش خیابان معدل کتاب فروشی منگان(هانیوان)
*کیوسک میدان آستانه روبروی حرم سید علاءدین
و در نماز جمعه شیراز...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
۲۷ آذر ۹۴ ، ۱۶:۱۹

سیب زمینی های لیبرال!


فرهاد حسینی سارانی:

هر چه مردم می کشند از اینهاست؛

سیب زمینی های لیبرال!

سال ها پیش سخنی دهان به دهان می چرخید که کشور مستکبر و ظالم آمریکا که یکی از بزرگترین کشورهای تولید کننده گندم هم می باشد، در حالیکه میلیون ها نفر در سراسر جهان از گرسنگی می میرند برای تنظیم بازار گندم جهانی،هزاران تن از گندم مازاد خود را درون دریا می ریزد!

فارغ از صحت و سقم این ماجرا؛ مهم ذات زشت و بی رحمانه این اقدام است. اقدامی که حالا به نقل از خبرگزاری ها سازمان تعاون روستایی فارس انجام داده است و جالب آن که این حرکت را یکی از افتخارات و موفقیت های خود می دانند!

«مدیر تعاون روستایی فارس با تشریح عملکرد تعاون روستایی فارس در 6 ماه گذشته به بهترین اقدام این سازمان اشاره کرد و گفت:‌ در این مدت سازمان تعاون روستایی در حوزه بازرگانی به منظور تنظیم بازار سیب زمینی اقدام به خرید و امحای بیش از 1700 تن سیب زمینی در فارس کرده است.»

رئیس سازمان محیط زیست در سفر اخیرشان به استان فارس از انقلاب در کشاورزی برای اصلاح الگوی مصرف آب گفتند!!

عجب انقلابی شد در کشاورزی! امحاء 1700 تن سیب زمینی که محصولی پر آب بر است؛ آن هم در استانی که آب به اعماق 400 متری زمین رفته و در معرض شور شدن است...

معلوم نیست آیا مدیران مربوطه در تعریف اقدام موفقیت آمیز در حوزه کشاورزی و تنظیم بازار آیا احیاناً هیچ وقت به راهکارهایی مانند مدیریت کشت هم فکر کرده اند؟

یا مثلاً به این فکر کرده اند که در کشور ممکن است درصد بسیار بسیار کمی! گرسنه وجود داشته باشد و بشود این مقدار فراوان را بین آن ها تقسیم کرد؟ (به نقل از تابناک)

به گزارش صدای مردم؛ وقتی سالهاست در این شهر، داد می زنیم و اعتراض می کنیم که مهم ترین مانع رشد و پیشرفت شهر، نگاه حاکم بر مدیران و سیاست گذاران است، کسی باور نمی کند؛ حال به همه دلسوزان و مدعیان عرض می کنیم؛ ببینید آقایان، بچینید دست گلی که خودتان سال ها آنرا آب داده و بارور نموده اید؛ تحویل بگیرید!

وقتی الگوی توسعه و مدیریت شهر، می شود دوبی و مالزی، وقتی برخی مسئولین شهری ما دمادم در حال تکرار طوطی وار سیاست های منسوخ و مردود لیبرال سرمایه داری هستند، غیر طبیعی نیست که استان فارس رتبه اول در «قتل» را به خود اختصاص داده و در «بیکاری» به مقام سوم کشور نائل آید.

وقتی که در پیاده سازی سیاست ها تنها چیزی که به آن توجه نشود، مسئله «عدالت» و توزیع عادلانه ثروت و امکانات باشد، می بینیم که اینگونه در حال رکورد زنی و سبقت گرفتن از دیگر کشورها، برای پیاده سازی سیاست های ظالمانه لیبرال سرمایه داری هستیم.

البته در شهری که یکی از اعضای شورای شهرش، با افتخار تمام اعلام میکند راه حل معضل کارتن خوابی در شیراز، ریختن آنان به دریاچه نمک است!! بسیار طبیعی است که مدیر تعاون روستایی فارس، از «حیف» بیت المال و هدر دادن پول مردم امحاء حدود 1700 تن سیب زمینی با افتخار یاد کرده و انتظار پاداش و تشویق هم داشته باشد؛ خدا را شکر مسئولینمان به هم می آیند.

همه می دانند که اولین شرط حل یک مشکل و معضل، پذیرش موضوع و اعتراف به وجود آن مشکل است؛ اما مشکل اینجاست که مدیر تعاون روستایی فارس نه تنها به به وجود مشکل برای حل مصائب شهر، معترف نیست؛ بلکه از اسراف و نابودی 1700 تن سیب زمینی کمال رضایت را داشته و از آن با افتخار یاد می کند.

صدای مردم، طبق رسالت خویش، به جد این موضوع را پیگیری کرده و در راستای برچیده نمودن اینگونه سیاست ها و جلوگیری از تکرار چنین فجایعی در استان، تمام سعی و تلاش خود را به کار بسته و برای مخابره فاجعه رخ داده اخیر، به گوش مردم و مسئولین عالی رتبه نظام در جهت معرفی مقصران و برنامه ریزان امحاء 1700 تن سیب زمینی، ذره ای کوتاهی نخواهد کرد؛ ولو کره المومنون...

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی