ماهنامه صدای مردم

عدالت خواهی، آرمان خواهی، مطالبه گری

ماهنامه صدای مردم

عدالت خواهی، آرمان خواهی، مطالبه گری

ماهنامه صدای مردم
✅ماهنامه سیاسی-اجتماعی «صدای مردم»
*******************************
✅پل ایمیلی: sedayemardommag@gmail.com
✅پل پیامکی: عزیزان می توانند نظرات خود را پیرامون کیفیت و محتوای صدای مردم، به شماره 100009 پیامک نمایند.
✅شماره مرکز پخش: 09305214929
*******************************
✅ماهنامه سیاسی-اجتماعی جنوب کشور
✅صاحب امتیاز و مدیر مسئول: محمدجهانبخش
✅سر دبیر: هادی مسعودی
*******************************
✅پل ارسال هدایای فرهنگی:
6104337926885797 کارت ملت
5239091833 شماره حساب نزد بانک ملت
*******************************
✅نشانی دفتر نشریه:فارس-شیراز-بزرگراه شیراز سپیدان - نبش زیتون 11- دفتر ماهنامه ی صدای مردم
کدپستی:7194113111
*******************************
✅گستره ی توزیع: استانهای فارس-کهگیلویه و بویراحمد-خوزستان-چهارمحال بختیاری-بوشهر
*******************************
✅ما را در گوگل پلاس دنبال کنید:
ماهنامه صدای مردم: sedayemardommag
✅نشانی اینترنتی ما در گوگل:
google.com/+ماهنامهصدایمردم139413881357
✅مرورگرهای پیشنهادی برای پلاس:
Internet Explorer & Opera
*******************************
آدرس و مکان های توزیع ماهنامه صدای مردم در شیراز:

*کیوسک چهارراه ملاصدرا
*کیوسک مقابل باغ ارم
*کیوسک مقابل مسجد دانشگاه
*کیوسک واقع در خیابان انقلاب جنب نگار خانه وصال
*کیوسک واقع درچهار راه گمرک, مقابل بانک توسعه و تعاون
*کیوسک واقع در خیابان زند ابتدای خیام
*کیوسک واقع درخیابان زند ابتدای انوری
*کیوسک چهارراه ادبیات روبروری دفتر وزارت خارجه
*بیست متری سینما سعدی نبش خیابان معدل کتاب فروشی منگان(هانیوان)
*کیوسک میدان آستانه روبروی حرم سید علاءدین
و در نماز جمعه شیراز...
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
۰۱ تیر ۹۴ ، ۲۳:۴۹

اکران عمار هسته ای

ساکن استان فارس باشید یا بوشهر، خوزستان  یا کهکلویه وبویر احمد و چهارمهال بختیاری  فرقی ندارد اهل هرکجا که باشید شما هم می توانید عضوی از جمع بزرگ اکران کنندگان مردمی فیلم‌های هسته‌ای باشید. اکران مردمی که پس از راه افتادن جشنواره فیلم عمار بر سر زبان ها افتاد به معنای نمایش آثار سینمای انقلاب با پشتوانه های مردمی است و با توجه به هویت مردمی آن در هر مکانی اعم از مسجد، مدرسه، پارک، حوزه علمیه، منازل، پایگاه بسیج، سالن های نمایش و... با هر وسیله نمایشی مانند ویدئو پروژکتور، تلویزیون، کامپیوتر و... اتفاق می افتد.


 فیلم هایی مناسب اکران برای همه سنین و برای همه اقشار وجود دارد. اما پس از اینکه جشنواره مردمی فیلم عمار به مناسبت مذاکرات هسته‌ای ایران با کشورهای غربی فراخوان نهضت مردمی فیلم‌سازی آماتور با موضوع «حق‌هسته‌ای» را برگزار کرد و مهلت ارسال آثار تا٣٠ اردیبهشت سال جاری اعلام شد، موج پخش «اکران مردمی فیلم‌های هسته‌ای به یاد ١٠٨ شهید روستای فردو» در سطح کشور جان گرفت.

در بخشی از سایت عمار در این خصوص آمده است: «با توجه به نزدیک‌شدن به تاریخ سررسید مذاکرات هسته‌ای و نگرانی و حساسیت ویژه مردم به نتیجه مذاکرات، مردم بسیاری از شهرها و روستاهای کشور به اکران بسته‌های هسته‌ای عمار پرداخته‌اند. هرروز بر فضای ابهام مذاکرات هسته‌ای افزوده می‌شود و این در حالی است که برخی بر داشتن فناوری هسته‌ای شبهه وارد کرده‌اند و برخی دیگر مذاکرات هسته‌ای را موفقیت‌آمیز و البته بسیاری بر روند مذاکرات نقد جدی دارند. ازاین‌رو دغدغه‌مندان عزت و استقلال کشور براساس همدلی و هم‌زبانی تدبیری برای شفاف‌سازی ابهامات از رهگذر اکران فیلم اندیشیده‌اند، به امید آنکه بر فضای غبارآلود خاتمه دهند».

رابط استانی جشنواره فیلم عمار در فارس نیز در مصاحبه با خبرنگار صدای مردم درباره اکران فیلم های هسته ای ابراز داشت: دشمن وفتی می خواهد چیزی را از مردم بگیرد سعی می کند مردم را در آن موضوع جاهل نگه دارد تا متوجه نشوند که چه چیزی را از دست می دهند و در مقابل از دست دادن آن مقاومت نکنند. به همین خاطر جشنواره فیلم عمار رسالت خود را آگاه سازی مخاطب دراین باره قرار داد و برای تهیه فیلم وکلیپ و انیمیشن و نماهنگ، نمایش‌نامه صوتی، پاورپوینت، پوستر، اینفوگرافی و ... با موضوعاتی چون دستاوردهای مقاومت و ایستادگی، دستاوردهای فناوری هسته‌ای، شهدای هسته‌ای، بی‌اعتمادی به کشورهای عضو ١+٥، مرگ بر آمریکا، حرکات خودجوش مردمی علیه غرب، عدالت هسته‌ای در جهان، ماهیت واقعی سازمان‌های بین‌المللی، اکران مردمی فیلم‌های ضدآمریکایی، عبرت‌های تاریخی تحریم در ایران اسلامی و جهان، مردم و تحریم، فرصت‌های تحریم، جنگ رسانه‌ای علیه مقاومت در حین مذاکره و... فراخوان داد.

تجرد خاطرنشان کرد: آثار برگزیده ای که حاصل این فراخوان  بودند در قالب طرح اکران مردمی فیلم‌های هسته‌ای در سراسر کشور پخش می شوند وی افزود: 30 اثر شاخص ادوار جشنواره مردمی فیلم عمار با موضوع هسته ای محتوای بسته ویژه اکران فیلم های هسته ای است . در پک اکران هسته ای  این ٣٠ اثر جشنواره در قالب چهار دی‌وی‌دی ارائه شده است. علاقمندان برای دریافت این آثار فقط کافی است با شماره 09362899169 تماس بگیرند و اعلام کنند قصد دارند این فیلم ها را در کجا اکران کنند.

تجرد با بیان اینکه اکران فیلم های جشنواره عمار برای همه امکان پذیر است و هر فردی می تواند اکران کننده فیلم‌های عمار شود تصریح کرد: ارائه این فیلم ها کاملا رایگان است و هزینه ای برای اکران کنندگان آن ندارد.

نشریه شماره 4

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی